6 nov. 2007

BERGEN CALLING

Bild: Camie of Course - MKA (snygga outfits och MK är grymt snyggt sminkad)
Den 27 december sätter jag min fot i tre nordiska länder. Strax innan 5 på morgonen är jag påväg mot Landvetter. Strax efter halv 8 samma morgon är jag i Köpenhamn. Det är en stoor flygplats, så jag får inte gå vilse, och inte somna för jag ska bara vara där i typ 2 timmar. Sen blir det Norge. Och Regine! Där stannar jag till nästa år. Jag hinner fylla år med.
Idag har jag varit bekvämt klädd. Det behövs ingen bild, för alla kan väl gissa hur ett vitt ribbat linne instoppat i svarta CM ser ut tillsammans med mormor gamla marinblå kofta och ett bälte i hippiestyle - läder med mönster och metall.
Nu ikväll när jag har pluggat har jag "inspirerats" av 9e i skolkatalogen - gangstas. Grå mjukisbyxor och hoodie och den där tishan med tryck som alla göteborgare tycker är så snygg!

Inga kommentarer: