12 aug. 2007

Allt är deras fel

När jag var 12 var Mary-Kate och Ashley Olsen mina idoler. Så kom boho/etno trenden hösten 2005 och jag var såld. Nånstans där började det.
Nog om då. Nuförtiden bojkottar jag Veckorevyns chefredaktör. Läst hennes intervju med sig själv i första numret hon var med i? Dessutom jobbar ju Elin Kling numera för SOLO, så jag köpte för första gången på länge, just SOLO. Det var en sjukligt snygg bild på Ashley Olsen som bär på massa Barney´s kassar.
MK och Ashleys plåtning för Marie Claire är snygg som bara den. Helt underbar.
Översta bilden: Olsens hjälper Sprouses att lansera sin klädkollektion. Ashley och Cole.
Nedre bilden: Annan bild på Mary-Kate och Ashley utanför Barney´s. MK i supersnygg tisha och jesussandaler. Ashley i latextights och sneakers (!)

Inga kommentarer: