2 sep. 2007

ALL I WANT I EVERYTHING

Min kamera funkar fortfarande ihop med USB:n på någon av datorerna här i huset. Dessutom är den hemma hos Lisa. Torsdag: Första riktiga repningen- It is you I have loved - i musiksalen, med hjälp av Rosa R.I.S (www.rosaris.blogg.se), tack för det! Pianospel hemma, jag kan den! Möte angående lägerskolan. Bullbakning sent på kvällen, med dåligt humör. Precis som Linda-Lê ville ha det, kanelbullar fast som en tvinnad knut. Fredag: Caféet i skolan. Ösregnet utanför ledde till blöta skor och strumpor och barfota i skolan. Min tvinnade knut tycktes vara helt okej. Niklas av alla människor gav sig fan på att jag hade köpt den. Josefin Luries födelsedag! GRATTIS! Bad i badkaret efter hemkomst och en påträngande förkylning på ingång. Lördag: Första september. Shopping med Josefin. Septemberpengarna är nästan slut? Det blev lite nödvändigheter (busskort, tredje Gossipgirlboken till bussresan...) och en I HEART GBG -tisha. Övernattning med "Frukost på Tiffanys" som dagens sista händelse. Söndag: Till Frölunda Torg med Josefin. Ny behövlig mascara och ett en lackbandana. Jag ska sy en klänning till Josefin i födelsedagspresent, som lär bli mer julklapp. I förskottspresent (4 månader) fick jag en kompisbok. Den heter "Bibeln", kommer från Raglady och avslöjar allt om mina vänner. PUSS/C

Inga kommentarer: