17 feb. 2008

HUVUDSTADEN

alla hjärtans dag var jag med Linnea i skolan. Det var en upplevelse. Om skolan var så kanske det skulle vara kul att gå dit. Vem vet. Sedan åkte vi in till stan och fikade. Dagens shopping ägde rum i Gallerian, det var ju så kallt! Jag fick den där skinnimitationen från HM Divided. Fredagen började med "Ja må hon leva", Linnea blev byxmyndig. För att inte bli lämnad utanför fick jag ett halsbandsur i form av ett päron. Väldigt Marc Jacobs. Jag fick sovmorgon och på kvällen firade vi Linnea med ett överraskningspartaj, som jag och Stefan satt ihop efter många om och men. Lördagens spenderades i stan, med Isabella som sällskap. Södermalm är sjukt fint tycker jag. Det blev en klänning och en tröja från Monki för sammanlagt 40 kr. Superrea! Så blev det också den fina magtröjan från AA. Av Linnea fick jag en I [HEART] STOCKHOLM tisha som jag nu förväntas ta på mig till skolan imorgon. Jag är lite öm i foten efter ett fall med stol, födelsedagsbarnet till ära, men I [HEART] STOCKHOLM.

Inga kommentarer: