16 juli 2007

IGÅR, IDAG

Igår var först jag, Lisa och Rasmus förbi en pizzeria och stan. Till kvällen blev det mest planlös vandring med Lisa, Rasmus och Fabian. Erik och Arvid dök upp på cykel. Arvid hade införskaffat nya solglasögon.
- Är dom Diesel? frågade Lisa. - "Diesel" sa Arvid.
- Var har du köpt dom då?
- I en gränd någonstans vid NK. Stencool snubbe.
ÄFF fotbollsplanen hade gått från grus till gräs och fått ett redigt staket runt omkring.
Idag åkte jag och mamma snabbt till stan för att köpa present till Ulla-Britt. Den kommer från NK inredning. Stan bubblar av Gothia cup spelare. Jag fick en bok. Första Gossip girl boken på engelska. Den är lite överdriven kanske, jag ska se vad den går för. Sedan har jag packat och bråkat med internetanslutningen.
Tillbaka på bloggen om 2 veckor. PUSS

Inga kommentarer: