26 juli 2007

Livet knallar och går...

... Jag är i Umeå.
Snabbrapport: Pappas bror och hans familj bor i - superheta- Boden. Det har hänt mer än jag nånsin anade. Elin, 1 år och jag har lekt varje dag efter middagen. Alexandra var hemma och bjöd på ett par moppeturer i hög hastighet, en långfärd med travhäst, ett shoppingdag i Boden (jag hittade förvånandsvärt mycket) där jag inhandlade en efterlängtad kort jacka på Vila och en gul tisha samt tre timmar i äventyrsbadet Nordpoolen. Jävligt kul fasktiskt, speciellt att gå emot strömmen.
Nu har vi kommit till pappas syster i Umeå. Här har jag idag fått träffa mitt kusinbarn Hanna, 3 bast. Hon kunde prata, den söta lilla ungen. Vad som väntar har jag ingen aning om.
Massa bilder har knäppts. Jag trodde inte jag skulle få tillgång till dator, så jag har ingen sladd med mig.
Innan skolan börjar ska jag ta Stockholm med storm!
Godnatt / C

Inga kommentarer: