11 juli 2007

Nicole är snygg och idag har jag gjort bra köp

Foto: Fredag
Jag fick gå upp halv nio idag för att besöka tandläkaren. Det blev Café-frukost (Apelsinjuice, skinkmacka och wienerbröd med jordgubbar) efteråt. På - hör och häpna - Bik Bok, där jag inte varit på säkert ett år, köptes en sån där UCLA-hoodie för hundra spänn. Det den är värd.
Så åkte jag in till stan för att hämta mig nya jeans. Jag lär inte behöva prova ett enda par på minst ett år, yes! Jag tror att de hade varit snyggare om jag låtit de vara i 32, men det får duga. Just nu mjukar jag upp dem, haha.
I juli skulle jag inte heller tacka nej till:
  • Grå tights i bra kvalitet
  • En mörkblå kofta i fint material
  • Någonting gult, kanske en klänning
  • Whyreds röda vippkjol som går på rean nu

Puss och kram

Inga kommentarer: