19 okt. 2007

DET BLIR EN SNYGG HÖST

Igår hade jag på mig den omsydda klänningen från Gotland, senast sedd på skolavslutningen. Men shit vad jag har varit sugen på somrig klänning + höststövlar! Tröjan är från Monki, stövlarna från Din sko, halsduken stickad av mamma och väskan är hennes gamla. Den gröna kappan kom in till Drömma idag. Från Pimpinette. Den skulle jag vilja äga. Väskan är också sjukt snygg, perfekt för att ta hem skolböcker, eller hur mamma? Sist, men inte minst, ta da..! har vi Lotta i snygg snygg Camilla Norrback kappa och väska från butiken. That's it, snyggingar! / Cissi.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, den gröna kappan var ju bara helt extremt söt....kan man få fråga hur mkt den kostar? Hehe

Anonym sa...

gud vad jobbig jag är, men glömde en bokstav i bloggadressen i föregående kommentar, och vill ju så gärna veta vad kappan kostar :P

Cissi sa...

Ida: kappan ligger på 2700 tror jag!