24 okt. 2007

JANUARI FEBRUARI

Halsband, Tanja Malo

STOCKHOLMARE SE EFTER Från och med den 8 november finns Tanjas smycken i nya delen av PUB!

I morse vart jag med Lotta på inköp på Modström. Det var likaså ett showroom i ett hotellrum på Flora vid Grönsakstorget. Vi ser fram emot januari: jeanskjolar, vårklänningar, 80-tals vintage och stooora väskor kommer att inhandlas på Drömma! Eller hur?
Jag sprang över Järntorget till spårvagnen, sprang från spårvagnen till bussen, och sen blev det häng hos Oscar. Vi gjorde sånna gymnasievalstest, och medan han är karriärist ska jag bli bonde.
Imorgon ska det skyltas och sedan blir det lite mingel mingel med Josefin fin. Jag skulle vilja matcha en marinblå stickad kofta med ett kleinblått lackskärp.
UPDATERING: Tanja hälsar att Lotta är snyggast i Göteborg!

1 kommentar:

Let The Good Times Roll sa...

åååå Cissi tack! Du har varit så bra att jobba med, tack för all hjälp!
men du får ta bort "polare till nina p", för allt jag har gjort är att göra smycken åt henne och Caroline som är creative directors på PUB, skriv hellre att jag är superpolare med Lotta Wartel som är snyggast i hela Göteborg :)
Tack söta
kram Tanja