13 okt. 2007

ÄNTLIGEN LÖRDAG

Igår slutade skolan för 3 veckor framåt. Först 2 veckors PRAO på Drömma. Vintage, ekologiskt, smycken, skönaste handledaren, alltihop i Haga, bättre blir det väl inte? På höstlovet blir det besök från huvudstaden, Linnea kommer till västkusten!
Veckan har innehållit intensivt plugg, och numera en stor sjal för att hålla uppe nacke och huvud. Suck.
När jag kom hem efter skolan igår och såg fram emot att göra INGENTING, fann jag mig utelåst. Jag lämnade grejerna i brevlådan och åkte tillbaka mot skolan för att möta Johan. Så vart jag pimp när jag vidare trängde mig in på grabbarnas pizzaeftermiddag.
Vi lekte med en kärra. Drog varandra runt i Ruddalen och testade en herrans massa backar. Oglamourösa, men desto mer roliga, filmer och bilder dyker upp här vid nästa besök vid pappas dator. Under kvällen fick jag förklarat för mig lite närmare hur killar tänker, men blev inget smartare av det.
Facehunter är i stan idag och jag är klädd i två år gamla mjukisbyxor med nyuppkomna matfläckar på, vit t-shirt, hoodie och en sjal.
Just det! Glömde berätta att jag numera har pannlugg och långt hår. Jag är supernöjd och det var tydligen ett fint drag för omgivningen. Världen, nej GÖTEBORG har blivit lite sötare.
Ha världens bästa helg!
Ps. Bloggar som denna är verkligen super att hitta: http://emmascloset.webblogg.se/

Inga kommentarer: