26 maj 2007

Jag ♥ Haga

Idag har min kära mor och jag varit i min favoritdel av stan, Haga. Där har vi ätit brunch, och tittat i mysiga pryl/vintage/second hand/klädbutiker. Och en leksaksaffär därifrån jag nu äger spåbubblor. Dessutom har jag nästan fixat praoplats för nian. I världens mysigaste butik. Bilder uppifrån och ner: 1. Haga, mysigaste delen av Göteborg. 2. Jag blåser sopbubblor i Hagaparken. 3. Söt kombination jag trixa ihop. Linne, Topshop. Hatt, Prickig Katt. Halsband, Glitter. 4. Dagens. Min senaste kreation som uppskattades på Drömma. Väska, mammas gamla. Solglasögon, Glitter. 5. Senaste klänningen.

2 kommentarer:

Caroline sa...

supersöt klänning, helt underbar. Vart har du fått tag på den?

Cissi sa...

den har jag sytt själv av en vanlig t-shirt och en bit tyg som hittades hemma