2 juni 2007

Ebba von Modemakt

När jag skulle bli ägare till senaste Veckorevyn kände jag först inte igen den. Framsidan är annorlunda. Typsnitten är annorlunda. Innuti fick jag förklaringen. Ebba von Sydow har gått vidare. I Två dagar som kommer med Göteborgs Posten på lördagar står det om VIP kvällen på Topshop som jag var på.
"Tjejerna har långt blont hår, korta shorts, ribbade linnen, platta ballerinas eller tajts, klänning och skinnjacka. Funderingarna är många. - Ebba, vad tycker DU man ska ha på sig i sommar? - Ebba, vad tycker DU att jag ska välja efter gymnasiet? Ebba som har långt blont hår har den senaste tiden tipsat om korta shorts, ribbade linnen, platta ballerinas, tajts, klänning och skinnjacka" Det var då fan vad hon hade makt. Jag gillar också VR och Ebba är bra, men VARFÖR ska man fråga Ebba von Sydow vad man ska välja efter gymnasiet?

Inga kommentarer: