10 juni 2007

SHOPPING

Även om klassen bangar dansen på tisdag så behöver jag nya hotpants till sommaren. Skit samma om de är blå eller inte. Jag och mor åkte till stan och jag blev ägare till ett par nya turkosa hotpants från Topshop. Hettan gjorde färden nästan olidlig. På HM köpte jag några bas t-shirtar att klippa och sy om. Linnea, din klänning är alltså på väg. Ny a Acnebutiken var stängd när vi slutligen gick ner för Magasinsgatan, men på Weekday föll jag för ett 90-tals linne som får bli en klänning efter sommaren. Acnes paperbagbrallor hängde där och gjorde mig sugen, liksom Minimarketjackan med alla sköna blommorna. Weekday och Monki folket har helt klart gjort ett bra jobb med sina butiker, men Weekday är skönast en söndag som denna när inte så många trängs bland alla jeans.

Inga kommentarer: