18 juni 2007

LITE TILL

BEACHFESTIVALEN. Efter en kväll av lyckohjul, vänner och ovänner, micropizza, äpplen, blödande myggbett och massa musik gick jag och Bella ut på bryggan och såg fyrverkerierna och solnedgången. I PROVRUMMET. Vi har shoppat en del också, ja. För Bella blev det en chockrosa bandåbikini från Gina och underkläder från HM samt en massa massa tidningar. Jag köpte en vit Dior-väska second hand. Den här rosa klänningen ville inte riktigt bli min, då jag verkligen saknar pengar för tillfället.
MARSTRAND. Jag iklädd tisha från HM instoppad i Cheap Mondayjeans och Bella i sötprickig klänning köpt i Miami och sina "fiskskor". Det blev Fish and Chips och glass i matväg och Stureplan i tidningsväg. Elin Kling! Vi har solat och Bella har blivit brun. Jag har bestämt mig för att satsa på en äkta bränna och ska försöka bättra på den i Båstad under midsommar´. INNAN BEACHFESTIVALEN. Josefine, Fabian och Lisa åt pizza utanför ett ålderdomshem. Foto: Bella, jag och pappa

1 kommentar:

Anonym sa...

var du tvungen att lägga ut den bilden på mig när jag solar !? HAHAHAH FUUUUL ! <333